MARIN GESTALT X10 niebieski

6399,00 

Brak w magazynie

Gestalt X został stworzony, aby poszerzyć Twoje horyzonty poza utwardzone drogi. W kolejnej już generacji Gestalta rozszerzyliśmy jego możliwości, dodając jeszcze większy prześwit dla oponach. Obniżyliśmy również górną rurę przez co balans ciała nad rowerem w terenie będzie jeszcze łatwiejszy. Konsekwentnie stosujemy wyłącznie jednorzędowe układy napędowe, które przekładają się na prostotę jazdy w terenie. Nowa geometria pozwala Ci teraz na, jeszcze bardziej odważną jazdę w terenie mimo braku amortyzacji. To rower z kierownicą typu baranek dla rowerzystów szukających singletracków bez względu na panujące okoliczności. To twój idealny kompan do jazdy po drogach zarówno na szlak, jak i ze szlaku oraz przecinania niezbadanych miejsc w celu znalezienia nowych tras.

Brak w magazynie

SKU: synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Kategoria:

Opis

Gestalt X od 2023 wyznacza nowy rozdział w naszej geometrii Beyond Road. Tworzy on nasz najsprawniejszy jak dotąd rower z giętą kierownicą i otwiera Cię na wiele rodzajów nawierzchni. Nowy Gestalt X gotowy jest aby zapuścić się nim na górskie szutry, a zarazem równie odpowiedni, by zdobywać na nim szosy lub wytyczone tracki na GPXie. Kompletnie nowa geometria jest dłuższa, niższa i bardziej wypłaszczona. Oferuje również większy przekrok dzięki czemu będzie Ci łatwiej balansować nad nim ciałem gdy przyjdzie „stanąć w korby” lub zjechać techniczny odcinek. Zastosowaliśmy w nich również krótsze mostki i szersze kierownice, by prowadzenie w terenie było bardziej pewne. A teraz wisienka na torcie – prześwit kół pozwala teraz na założenie opon o wymiarach do 700×50 lub 27,5″x2,1″.
Gestalt X posiada cieniowaną, formowaną ramę Serii 3 z aluminium 6061 z wewnętrznym prowadzeniem linek, mocowaniem hamulca tarczowego, otworami instalacyjnymi do bagażników i błotników.
Gestalt X wyposażony jest w najnowszy standard montażu hamulców tarczowych, zapewniający płynne i kontrolowane zatrzymanie w każdych warunkach przy minimalnej konserwacji.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „MARIN GESTALT X10 niebieski”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybkie porównanie

UstawieniaMARIN GESTALT X10 niebieski usuńSTEVENS GAVERE dark red usuńMARIN FOUR CORNERS 700c zielony usuńSPECIALIZED SIRRUS X 4.0 gloss smoke / satin black reflective usuńGIANT REVOLT 2 black diamond usuńSPECIALIZED DIVERGE E5 satin smoke / cool grey / chrome clean usuń
Obrazek
SKUsynergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1
Rating
Cena6399,00 7700,00 4699,00 6000,00  5699,00 6800,00 
Stock

Brak w magazynie

Brak w magazynie

Brak w magazynie

Brak w magazynie

Brak w magazynie

AvailabilityBrak w magazynieBrak w magazynieBrak w magazynieBrak w magazynieBrak w magazynie
Dodaj do koszyka

Czytaj dalej

Czytaj dalej

Czytaj dalej

Czytaj dalej

Dodaj do koszyka

Czytaj dalej

OpisGestalt X został stworzony, aby poszerzyć Twoje horyzonty poza utwardzone drogi. W kolejnej już generacji Gestalta rozszerzyliśmy jego możliwości, dodając jeszcze większy prześwit dla oponach. Obniżyliśmy również górną rurę przez co balans ciała nad rowerem w terenie będzie jeszcze łatwiejszy. Konsekwentnie stosujemy wyłącznie jednorzędowe układy napędowe, które przekładają się na prostotę jazdy w terenie. Nowa geometria pozwala Ci teraz na, jeszcze bardziej odważną jazdę w terenie mimo braku amortyzacji. To rower z kierownicą typu baranek dla rowerzystów szukających singletracków bez względu na panujące okoliczności. To twój idealny kompan do jazdy po drogach zarówno na szlak, jak i ze szlaku oraz przecinania niezbadanych miejsc w celu znalezienia nowych tras.Prawdziwie wszechstronny, całoroczny produkt.    Four Corners stał się w Polsce bezprecedensowym wyznacznikiem roweru wszechstronnego. Wygląda sportowo, bo ma baranek, ale jest szalenie wygodny ponieważ ma wysoko umieszczoną kierownicę. Rama i widelec są wykonane ze stali chromowo-molibdenowej 4130, a co za tym idzie - jazda na nim jest ultra wygodna. Możesz zainstalować w nim zwykłe opony gravelowe, ale równie dobrze wyglądają na nim górskie o szerokości 2.0". Pojedziesz nim w tygodniu do pracy, spakujesz go na weekendowy wypad, a jeśli przyjdzIe potrzeba to udźwignie on masę 135 kg, by przemierzyć z Tobą cały świat.Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze.Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony.Jeżeli pragniesz uciec od zgiełku miasta, rozkoszować się samotną jazdą po lesie, spróbować sił w wyścigu - albo zwyczajnie chcesz mieć najbardziej wszechstronny rower do jazdy po drogach nieutwardzonych - wybierz Diverge. Jest to nie tylko najszybszy i najwydajniejszy ze wszystkich naszych aluminiowych rowerów, ale daje też najwięcej radości z jazdy - łącząc prędkość z pewnością i stabilnością zachęca do zjechania w trudniejszy teren. Diverge to suma 40 lat naszych doświadczeń z jazdą po szosach, szutrach i piachach. Wyposażyliśmy go w całkowicie nową, "szutrową" geometrię, oraz daliśmy mu największy możliwy prześwit na opony. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rozwoju kategorii "gravel", a wrażenia z jazdy są nieporównywalne z żadnym innym rowerem. W swojej klasie jest po prostu bezkonkurencyjny.
ZawartośćGestalt X od 2023 wyznacza nowy rozdział w naszej geometrii Beyond Road. Tworzy on nasz najsprawniejszy jak dotąd rower z giętą kierownicą i otwiera Cię na wiele rodzajów nawierzchni. Nowy Gestalt X gotowy jest aby zapuścić się nim na górskie szutry, a zarazem równie odpowiedni, by zdobywać na nim szosy lub wytyczone tracki na GPXie. Kompletnie nowa geometria jest dłuższa, niższa i bardziej wypłaszczona. Oferuje również większy przekrok dzięki czemu będzie Ci łatwiej balansować nad nim ciałem gdy przyjdzie "stanąć w korby" lub zjechać techniczny odcinek. Zastosowaliśmy w nich również krótsze mostki i szersze kierownice, by prowadzenie w terenie było bardziej pewne. A teraz wisienka na torcie - prześwit kół pozwala teraz na założenie opon o wymiarach do 700x50 lub 27,5"x2,1". Gestalt X posiada cieniowaną, formowaną ramę Serii 3 z aluminium 6061 z wewnętrznym prowadzeniem linek, mocowaniem hamulca tarczowego, otworami instalacyjnymi do bagażników i błotników. Gestalt X wyposażony jest w najnowszy standard montażu hamulców tarczowych, zapewniający płynne i kontrolowane zatrzymanie w każdych warunkach przy minimalnej konserwacji.Ścieżka leśna czy ścieżka rowerowa? Codzienne dojazdy do pracy zimą czy przygoda z pakowaniem rowerów w cieplejszych miesiącach? Gavere może zrobić wszystko - i pasuje jeszcze większej liczbie rowerzystów dzięki rozmiarom ramy od 48 cm. Rasowy napęd 2x10-biegowy Shimano GRX z korbami o zębach 46-30 to beztroski pakiet na każdy rodzaj trasy. Szybkie opony Schwalbe G-One Bite pozwalają na szybkie postępy nawet na twardym podłożu. A dzięki mocnym hamulcom tarczowym flat mount masz pod kontrolą każdą trasę i każdą pogodę. Rower szutrowy z większym rozstawem osi i dużym prześwitem na opony zapewniającym stabilne prowadzenie i komfort Aluminiowy widelec ze zwężającą się rurą sterową, osią przelotową i oczkami do pakowania rowerów Napęd 2x10-biegowy Shimano GRX i hydrauliczne hamulce tarczowe GRX Flatmount Zestaw kołowy Fulcrum Racing i szybkie opony Schwalbe G-One Bite Kokpit żwirowy z kierownicą Oxygen Scorpo Aero Gravel  Wyprawy rowerowe. Wycieczki z sakwami. Uniwersalny Four Corners został zbudowany do przemieszczania dziś, ale i do przygody jutro. Tym rowerem możesz śmiało gonić horyzont uosabiając wolność jaką dają podróże rowerem. Geometria Four Cornersa powstała w oparciu o dane biometryczne i posiadamy aktualnie 5 rozmiarów ram: z kołem w rozmiarze 700C M, L i XL oraz 650B XS i S. W ten sposób możesz dobrać idealny rozmiar dla siebie z zakresu wzrostu od 150 cm do 195 cm. Do ramy bez problemu zainstalujesz sześć koszyków na bidon : dwa do widelca, trzy w ramie i jeden pod nią. Wszystko po to, by móc nim zaliczyć naprawdę długą wyprawę z dala od cywilizacji i bieżącej wody. Four Corners został zaprojektowany z bardzo wysoką główką ramy, by łatwo było Ci umieścić w głównym trójkącie dużą torbę szytą na miarę. Jednocześnie oferuje Ci to wyjątkowy komfort podczas długich godzin spędzonych na siodle w pogoni za horyzontem. Zastosowaliśmy dwutłoczkowe hamulce tarczowe TRP Spyre-C, które zapewnią Ci płynną i pewną pracę w każdych warunkach pogodowych. Ich fenomen polega na tym, że w przeciwieństwie do większości mechanicznych zacisków, te ściskają tarczę z dwóch stron równomiernie, a nie wyginając ją w jedną ze stron.
Sirrus X to Twój bilet na większą jazdę i podróżowanie do miejsc, o których nawet nie marzyłeś. To wygodny, sprawny rower typu „zróbmy swoje”, który zainspiruje Cię do przejechania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki większym oponom dającym pewność siebie, nieco bardziej wyprostowanej pozycji podczas jazdy, wyjątkowo intuicyjnemu napędowi na jedną zębatkę oraz dużej liczbie mocowań do bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to opcja wybierana, gdy nadejdzie czas uderzenia w żwir. Wyposażyliśmy także każdego Sirrusa X w wyższy poziom komfortu dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku, uchwytom i pedałom Shared Platform Body Geometry. Wyposażyliśmy Sirrus X 4.0 w rewolucyjny amortyzator Future Shock, który łagodzi nierówności i dziury. 
Future Shock 1.5 amortyzuje na poziomie 20 mm, aby zapewnić maksymalny komfort i kontrolę w trudnych warunkach. Dodany widelec karbonowy i rama ze stopu A1 SL sprawiają, że konstrukcja jest o 1,6 funta (0,8 kg) lżejsza niż model 3.0 – żadna ciężka hybryda z amortyzowanym widelcem w stylu górskim nie jest w stanie jej dorównać. Szerokozakresowa przerzutka 1x11 SRAM NX zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń na długich dystansach.
Całkowicie nowy Revolt ma lekką aluminiową ramę ALUXX z ulepszoną geometrią szutrową, z dłużyszm wysięgiem ramy i obniżonym środkiem suportu dla dodatkowej stabilności. Flip chip reguluje rozstaw osi i prześwit na opony. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse, aby uzyskać maksymalny komfort lub zmienić na okrągłą lub regulowaną sztycę 30,9 mm według potrzeb. Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie. Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania. Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
  • Rama z aluminium E5 Premium jest sztywna, lekka i wytrzymała. W połączeniu z widelcem z karbonu FACT, Diverge Comp E5 staje się lekki, żwawy i wszechstronny, gotów do jazdy po każdej nawierzchni.
  • Stare reguły geometrii rowerów gravel wyrzuciliśmy do kosza. Nowy Diverge otrzymał najbardziej progresywną geometrię ze wszystkich modeli z barankiem, dzięki czemu jest wydajny i stabilny na luźnej nawierzchni, a jednocześnie reaktywny i sterowny na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wyprzedzenie widelca oraz kąt pochylenia główki ramy, co przekłada się na absolutną pewność jazdy po luźnej nawierzchni. Z kolei krótszy mostek, a w konsekwencji cały kokpit, jest gwarancją żwawych reakcji. Aby zwiększyć stabilność obniżyliśmy suport, który jednak wciąż umożliwia montaż kół 650b - bo wiemy, że możesz chcieć jeździć właśnie na takich.
  • Diverge ma wszelkie możliwe uchwyty na bagażniki, w tym na widelcu i na rurze górnej. Jest to w końcu rower, na którym można wyruszyć na cało-, lub nawet kilkudniową eskapadę.
  • Wyznacznikiem wszechstronności roweru jest prześwit na opony, dlatego Diverge umożliwia założenie opon 47 mm na koła 700c oraz 2,1” na rozmiar 650b. Zastosowanie poddanego specjalnej obróbce aluminium w dolnej rurze tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam zwiększyć prześwit bez osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania rur.
Weight
DimensionsBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danych
Additional information