Opis | Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze. | Four Corners stał się w Polsce bezprecedensowym wyznacznikiem roweru wszechstronnego. Wygląda sportowo, bo ma baranek, ale jest szalenie wygodny ponieważ ma wysoko umieszczoną kierownicę. Rama i widelec są wykonane ze stali chromowo-molibdenowej 4130, a co za tym idzie - jazda na nim jest ultra wygodna. Możesz zainstalować w nim zwykłe opony gravelowe, ale równie dobrze wyglądają na nim górskie o szerokości 2.0". Pojedziesz nim w tygodniu do pracy, spakujesz go na weekendowy wypad, a jeśli przyjdzIe potrzeba to udźwignie on masę 135 kg, by przemierzyć z Tobą cały świat. | Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach, z dala od samochodów i tłumów, stanięcie na linii startu w swoim pierwszym wyścigu gravelowym, czy po prostu posiadanie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub w teren, żaden rower nie jest lepszy niż nowy Diverge. Jest to po prostu najszybszy, najbardziej sprawny - i być może dający najwięcej frajdy. Rower zapewniający jazdę, która jest szybka i żwawa, ale stabilna i dająca poczucie pewności, gdy teren staje się trudny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w kategorii prześwit opon, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i w terenie. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślać zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy rower na ucieczkę.
| Główne ulice, boczne zaułki czy leśne ścieżki. Wszechstronny ROVE sprawia, że masz nieograniczony wybór. | Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze. | Jedź swoją drogą, gdziekolwiek prowadzi. Stabilna pozycja przy prostej kierownicy oraz hamulce tarczowe sprawiają, że Roam Disc nadaje się na każdy teren i nieskrępowane przygody. |
Zawartość |
Sirrus X sprawi, że będziesz jeździć więcej, w dodatku w miejscach, o których nawet Ci się nie śniło. To wygodny, sprawny rower, który zainspiruje Cię do częstszych jazd. Większe, budzące zaufanie opony, nieco bardziej wyprostowana pozycja jazdy, wyjątkowo intuicyjny napęd typu "one-by" oraz wiele mocowań bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to również doskonały wybór do jazdy po szutrze. Każdy egzemplarz gwarantuje także komfort na najwyższym poziomie dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku Shared Platform Body Geometry, chwytom i pedałom.
- Lekka rama z aluminium A1 z wewnętrznym prowadzeniem kabli, która jest o 1,7 kg lżejsza niż inne rowery tej klasy.
- Maksymalna kontrola dzięki niezwykle intuicyjnej zmianie przełożeń z szerokim zakresem 1x8 i solidnym hydraulicznym hamulcom tarczowym.
- Płynne pokonywanie nierówności dzięki szybkim oponom Specialized Pathfinder 42c wykonanym ze specjalnej mieszanki gumy GRIPTON®.
| Wyprawy rowerowe. Wycieczki z sakwami. Uniwersalny Four Corners został zbudowany do przemieszczania dziś, ale i do przygody jutro. Tym rowerem możesz śmiało gonić horyzont uosabiając wolność jaką dają podróże rowerem.
Geometria Four Cornersa powstała w oparciu o dane biometryczne i posiadamy aktualnie 5 rozmiarów ram: z kołem w rozmiarze 700C M, L i XL oraz 650B XS i S. W ten sposób możesz dobrać idealny rozmiar dla siebie z zakresu wzrostu od 150 cm do 195 cm.
Do ramy bez problemu zainstalujesz sześć koszyków na bidon : dwa do widelca, trzy w ramie i jeden pod nią. Wszystko po to, by móc nim zaliczyć naprawdę długą wyprawę z dala od cywilizacji i bieżącej wody.
Four Corners został zaprojektowany z bardzo wysoką główką ramy, by łatwo było Ci umieścić w głównym trójkącie dużą torbę szytą na miarę. Jednocześnie oferuje Ci to wyjątkowy komfort podczas długich godzin spędzonych na siodle w pogoni za horyzontem.
Zastosowaliśmy dwutłoczkowe hamulce tarczowe TRP Spyre-C, które zapewnią Ci płynną i pewną pracę w każdych warunkach pogodowych. Ich fenomen polega na tym, że w przeciwieństwie do większości mechanicznych zacisków, te ściskają tarczę z dwóch stron równomiernie, a nie wyginając ją w jedną ze stron. |
- Nasza rama Premium E5 Aluminum zapewnia sztywną, lekką i wytrzymałą platformę. W połączeniu z naszym w pełni karbonowym widelcem FACT, Diverge Comp E5 staje się lekkim, żwawym i wszechstronnym rowerem, gotowym do pokonywania najbardziej technicznych szutrów i błota tak agresywnie, jak tylko sobie tego życzysz.
- Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrze. Z 20mm skokiem, Future Shock 1.5 jest przystosowany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu masz pewność i kontrolę, możesz płynnie jechać i nie hamować na nierównych drogach gruntowych i w żwirze, a wszystko to przy zachowaniu komfortu dłoni, ramion i szyi.
- Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
| Amortyzowany widelec zapewnia więcej komfortu gdy zjeżdżasz z twardej nawierzchni na szuter lub leśne szlaki. Czułe i niezawodne hamulce tarczowe pomagają utrzymać prędkość pod kontrolą, nawet w deszczowe dni. Zintegrowane mocowania pozwolą na założenie tylnego bagażnika. Niski przekrok sprawi, że wsiadanie i wysiadanie nie będą Ciebie kłopotem, podczas załatwiania spraw na rowerze. |
Sirrus X to Twój bilet na większą jazdę i podróżowanie do miejsc, o których nawet nie marzyłeś. To wygodny, sprawny rower typu „zróbmy swoje”, który zainspiruje Cię do przejechania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki większym oponom dającym pewność siebie, nieco bardziej wyprostowanej pozycji podczas jazdy, wyjątkowo intuicyjnemu napędowi na jedną zębatkę oraz dużej liczbie mocowań do bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to opcja wybierana, gdy nadejdzie czas uderzenia w żwir. Wyposażyliśmy także każdego Sirrusa X w wyższy poziom komfortu dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku, uchwytom i pedałom Shared Platform Body Geometry. Wyposażyliśmy Sirrus X 4.0 w rewolucyjny amortyzator Future Shock, który łagodzi nierówności i dziury.
Future Shock 1.5 amortyzuje na poziomie 20 mm, aby zapewnić maksymalny komfort i kontrolę w trudnych warunkach. Dodany widelec karbonowy i rama ze stopu A1 SL sprawiają, że konstrukcja jest o 1,6 funta (0,8 kg) lżejsza niż model 3.0 – żadna ciężka hybryda z amortyzowanym widelcem w stylu górskim nie jest w stanie jej dorównać. Szerokozakresowa przerzutka 1x11 SRAM NX zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń na długich dystansach.
| Ulepszona geometria roweru z prostą kierownicą zapewnia rowerzyście pozycję, która równoważy efektywność ze stabilnością, a hamulce tarczowe zapewniają dodatkową kontrolę na nierównych drogach i bezdrożach. Sztyca D-Fuse i widelec amortyzowany pochłaniają drgania oraz nierówności, a osłona antyprzebiciowa zastosowana w oponach daje poczucie bezpieczeństwa, jednocześnie realnie zmniejszając ryzyko przebicia. Zintegrowane mocowania pasują do bagażników tylnych zapewniających możliwość łatwego przewozu ekwipunku podczas jednodniowych wycieczek i dłuższych wypraw. |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.