GIANT TALON 3 27,5 amber glow

3499,00 

Brak w magazynie

Podciągaj tempo na podjazdach i szalej na zjazdach. Aluminiowy hardtail wzywa na szlaki, zapewniając wyważone, pewne sterowanie i płynną amortyzację.

Brak w magazynie

SKU: synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Kategoria:

Opis

Ręczna produkcja ram z aluminium ALUXX odbywa się w zakładzie światowego lidera technologii aluminium. Geometria optymalnie wykorzystuje stabilność i płynność toczenia 29-calowych kół oraz zwinność kół 27,5 cala (w zależności od modelu i rozmiaru ramy). Widelec amortyzowany o płynnym skoku 80 lub 100 mm zapewnia większą kontrolę w XC.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „GIANT TALON 3 27,5 amber glow”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybkie porównanie

UstawieniaGIANT TALON 3 27,5 amber glow usuńSPECIALIZED CHISEL HT 29 gloss maroon / white usuńGIANT STANCE 2 29 knight shield usuńGIANT STANCE E+ 2 amber glow usuńSPECIALIZED CHISEL 29 gloss maroon / white usuńSPECIALIZED STUMPJUMPER EVO COMP ALLOY satin morning mist / dark navy usuń
Obrazek
SKUsynergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1
Rating
Cena3499,00  6899,00 10499,00 18999,00 12400,00 16700,00 
Stock

Brak w magazynie

Brak w magazynie

Brak w magazynie

Produkt dostępny na zamówienie

Brak w magazynie

AvailabilityBrak w magazynieBrak w magazynieBrak w magazynieProdukt dostępny na zamówienieBrak w magazynie
Dodaj do koszyka

Czytaj dalej

Dodaj do koszyka

Czytaj dalej

Czytaj dalej

Dodaj do koszyka

Czytaj dalej

OpisPodciągaj tempo na podjazdach i szalej na zjazdach. Aluminiowy hardtail wzywa na szlaki, zapewniając wyważone, pewne sterowanie i płynną amortyzację.Całkowicie nowy Chisel został zaprojektowany specjalnie do pokonywania nowoczesnych tras wyścigowych i crosscountry z najwyższą prędkością. Wyposażyliśmy go w liczne nowości techniczne, które posiada jego brat Epic Hardtail, ale w bardziej przystępnej cenie - co czyni go najbardziej wydajnym i zwinnym hardtailem wykonanym ze stopu na rynku.Nowoczesne szlaki MTB są przyjemne, wymagające i mają flow. W pełni amortyzowany 29er zjednoczy Cię z terenem, dając pewność jazdy i więcej frajdy.Strome podjazdy, techniczne zjazdy, dłuższe dni na szlaku. Miękkie zawieszenie oraz płynne wspomaganie pedałowania sprawiają, że ten rower elektryczny zapewnia moc i możliwości do jazdy po wymarzonych szlakach.Najlżejszy i najszybszy rower z pełnym zawieszeniem na świecie. Jest o 18,4% lżejszy od najbliższego konkurenta, a geometria i kinematyka zostały zaczerpnięte z modelu górskiego Epic 8, który jest godzien Pucharu Świata. Nowy Chisel zapewnia odczuwalne osiągi, niezależnie od tego, czy ścigasz się podczas zjazdu, czy samotnie pokonujesz lokalne szlaki.Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy i prosty.
ZawartośćRęczna produkcja ram z aluminium ALUXX odbywa się w zakładzie światowego lidera technologii aluminium. Geometria optymalnie wykorzystuje stabilność i płynność toczenia 29-calowych kół oraz zwinność kół 27,5 cala (w zależności od modelu i rozmiaru ramy). Widelec amortyzowany o płynnym skoku 80 lub 100 mm zapewnia większą kontrolę w XC.
Chisel jest wyposażony w sprawdzony układ napędowy SRAM SX Eagle 1x12, hydrauliczne hamulce tarczowe Level T, widelec RockShox Judy Silver oraz i koła z obręczami o szerokości wewnętrznej 25mm wyposażone w opony 2.35 Fast Track Control.
  • Całkowicie nowa rama Chisel wykorzystuje naszą technologię D'Aluisio Smartweld, która oddala hydroformowane połączenia rur od obszarów o największym naprężeniu, dzięki czemu równowaga pomiędzy wytrzymałością a sztywnością i wagi gotowej ramy jest lepsza niż u jakiejkolwiek ramy wykonanej ze stopu w historii. To nie tylko sprawia, że Chisel jest jedną z najlżejszych aluminiowych ram typu hardtail o masie zaledwie 1350 g, ale także daje odpowiednią sztywność ramy we wszystkich rozmiarach.
  • Nowy Chisel zawiera również wszystkie nowoczesne ulepszenia, których można oczekiwać od roweru XC, takie jak geometria Progressive XC z 68-stopniowym kątem główki ramy i dłuższy reach, wewnętrzne prowadzenie kabli, gwintowany suport, standard boost, kompatybilność ze sztycą regulowaną 30,9 mm i układy napędowe 1x.
Lekka i wytrzymała rama aluminiowa ALUXX i system tylnego zawieszenia FlexPoint zapewniają płynną, zrównoważoną jazdę z pełną kontrolą. Płynny skok 120 mm zawieszenia z tyłu i 130 mm z przodu. Dodatkowa stabilność 29-calowych kół gwarantuje pewność na wymagających zjazdach, jak również szybsze podjeżdżanie z większą przyczepnością. Ręcznie wykonany z lekkiego, sztywnego i wytrzymałego aluminium ALUXX –doskonały na początki jazdy z pełnym zawieszeniem. Zawieszenie FlexPoint pomaga radzić sobie z trudnym terenem i rozwijać umiejętności jazdy po szlakach. Większe koła są świetne na wyboisty teren, utrzymując prędkość na technicznych podjazdach i oferując pewność jazdy na zjazdach po singlach.Silnik SyncDrive Sport z momentem obrotowym 70 Nm i regulowanym wspomaganiem do 360% pomaga wspinać się po stromych, nierównych szlakach. Rama aluminiowa ALUXX z zawieszeniem FlexPoint 120 mm i koła o średnicy 29 cali zapewniają płynną, pewną jazdę po technicznych szlakach. Aplikacja Giant E-bike oferuje funkcję nawigacji oraz wyświetlanie danych zdrowotnych i treningowych. 625 Wh EnergyPak zapewnia długą jazdę. Zintegrowany akumulator można łatwo naładować do 80% w 2,5 godziny przy użyciu nowej, szybkiej ładowarki 6 A. Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.Dzięki wykorzystaniu technologii D'Aluisio Smartweld Chisel może pochwalić się najlżejszą aluminiową ramą XC w swojej klasie. Każda wysoce obrabiana rura ramy ma różne grubości ścianek i kształty, które zapewniają sztywność tam, gdzie potrzebujesz wydajności, oraz elastyczność w miejscach, w których potrzebna jest wygoda i optymalna kontrola. Dzięki 110 mm zawieszeniu Ride Dynamics można prześledzić rodowód niesłychanej wydajności Chisela i dotrzeć prosto do Epica 8, naszej wyścigowej maszyny godnej Pucharu Świata. Chisel posiada zaawansowaną kinematykę zawieszenia Epica 8, specjalnie zaprojektowane zawieszenie Ride Dynamics i progresywną geometrię szlifowaną na technicznych trasach Pucharu Świata, dzięki czemu ma niezwykłą zdolność radzenia sobie w zróżnicowanym terenie, gwarantując pewność siebie i szybkość Konstrukcja tylnej osi typu "flex stay" zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność zawieszenia, redukuje wagę i eliminuje konserwację związaną z osiami obrotowymi stosowanymi w tradycyjnej konstrukcji. Szeroko zakrojone testy terenowe i laboratoryjne, które zazwyczaj przeprowadza się dla rowerów karbonowych, dowodzą, że Chisel osiągnął niemożliwe - wydajność, kontrolę i lekkość konstrukcji flex stay w zaawansowanym rowerze aluminiowym. Chisel redukuje zbędny materiał i wagę dzięki jednoczęściowej hydroformowanej rurze podsiodłowej, która integruje oś obrotu rury podsiodłowej, główną oś obrotu oraz mufę suportu. W bardziej tradycyjnych rowerach rura podsiodłowa jest zwykle tylko "rurą" z przyspawanymi osiami obrotu i mufą suportu.
  • Rama - D'Alusio Smartweld, regulacja geometrii Flip Chip

  • Przednie zawieszenie to zasługa widelca RockShox Recon 120 mm z damperem Motion Control

  • Tylny amortyzator X-Fusion opracowany przez Ride Dynamics

  • Regulowana sztyca TranzX zapewnia nieograniczone dostosowanie skoku dzięki zgrabnej dźwigni z manetką, która gwarantuje łatwą zmianę ustawień, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.

  • Napęd SRAM NX Eagle o 12 prędkościach

Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie. Co otrzymasz, łącząc 29-calowe koło przednie z 27,5-calowym tylnym kołem? Stop Stumpjumper EVO Comp i o to właśnie chodzi. Ze wszystkimi zaletami trakcji i prowadzenia 29er, ale z mniejszym, bardziej zwrotnym tylnym kołem, ta konfiguracja barwenowa pasuje do bardziej zwrotnego i zabawnego stylu. W bikeparku czuje się jak w domu, a swobodna jazda na szlaku to świetna zabawa. Wszystkie podróże na świecie są bezużyteczne bez odpowiedniego dostrojenia amortyzatorów i kinematyki. W nowym projekcie Stumpjumper EVO priorytetowo potraktowaliśmy osiągi kinematyczne. Wykorzystując wnioski wyciągnięte podczas opracowywania Enduro, a następnie po ponad 1000 godzinach prac rozwojowych w laboratorium terenowym i zawieszenia, nie tylko poprawiliśmy wydajność pedałowania Stumpjumpera, ale sprawiliśmy, że jest on bardziej wydajny, zwinny i żwawy. Zwiększyliśmy zabezpieczenie przed przysiadami, dzięki czemu zawieszenie lepiej wytrzymuje podskakiwanie na pedałach, a także jeszcze bardziej poprawiliśmy działanie na nierównościach przy uderzeniach o kwadratową krawędź. Konkluzja? To coś niszczy ślady, a nie nogi. Geometria S-Sizing nowego Stumpjumpera EVO jest naszym najbardziej postępowym jak dotąd. Długi, niski, luźny widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej – to wymagania nowoczesnej jazdy progresywnej. Ale nie wszyscy jibują w ten sam sposób, dlatego geometrię nowego Stumpjumpera EVO można w pełni regulować w sześciu różnych ustawieniach. Wysokość suportu można regulować w zakresie 10 mm, można regulować kąt główki o dwa stopnie i można to robić niezależnie od siebie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść na tryb barweny na imprezę, EVO pozwala na użycie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim. W ramach Rider-First Engineered™ zastosowano podejście do charakterystyki jazdy dostosowane do rozmiaru, które zapewnia wzorcowe prowadzenie i nieskazitelne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty. Niezależnie od tego, czy jesteś wesołym skoczkiem na S1, czy maniakiem DH potrzebującym długiego S6, doświadczysz tych samych właściwości jezdnych – ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności przodu i tyłu – przy najlżejszym... możliwa waga. W 2016 roku wprowadziliśmy drzwi SWAT™ w Stumpjumperze, dodając miejsce w ramie na takie „o cholera”, potrzebne rzeczy, takie jak pompki i zapasowe dętki, i natychmiast sprawiając, że kieszenie w koszulce stają się zbędne. W nowym Stumpjumperze zwiększyliśmy objętość i dodaliśmy pęcherz SWAT™, dzięki czemu zyskujesz dodatkowe 22 uncje magazynowania wody – tego samego rozmiaru co mała butelka wody – ukryte w rurze dolnej.
Weight
DimensionsBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danych
Additional information