Opis | Rower dziecięcy Tola 12 to świetna propozycja dla dzieci. Tola to zoptymalizowana geometria, tak aby ułatwić zarówno wsiadanie, jak i zsiadanie. Dzięki czemu jazda na rowerze będzie kojarzyć się wyłącznie z samą przyjemnością. | Dzieci poruszają się szybko i szybciej rosną. Czasami może się wydawać, że istnieje małe okienko umożliwiające idealne dopasowanie roweru. Właściwy rower dla młodego rowerzysty to delikatna równowaga pomiędzy za małym, za dużym i krótkotrwałym w sam raz. Jeśli mamy inspirować kolejne pokolenie rowerzystów, musimy zapewnić dzieciom komfortową jazdę dłużej. | VICI BIKE to pierwszy na rynku rowerek dziecięcy, którego konstrukcję możemy dostosować do wieku. Unikatowa budowa 3w1 sprawia, że model ten będzie dobrym wyborem zarówno dla 1,5-rocznego malucha, jak i 5-latka.
| Za sprawą atrakcyjnego designu i starannego wykonania rowerek pomoże zainteresować najmłodszych kolarstwem i rozwinąć ich pasję już w bardzo młodym wieku. | Rower dziecięcy Diana 16 to świetna propozycja dla dzieci. Romet Diana to zoptymalizowana geometria, tak aby ułatwić zarówno wsiadanie, jak i zsiadanie. Dzięki czemu jazda na rowerze będzie kojarzyć się wyłącznie z samą przyjemnością. | Marin San Quentin 20”, tak jak w wersji dla "dorosłych dzieci", zaciera granicę pomiędzy różnymi odmianami kolarstwa górskiego - możesz go zabrać wszędzie, na pumptrack i do bikeparku. |
Zawartość | Estetyczna i drobiazgowa konstrukcja rozbudzi miłość do jednośladów w każdej małej użytkowniczce.
Rower oparto o stalową ramę, która zapewnia bardzo wysoką wytrzymałość. Z tego samego tworzywa wykonano kierownicę oraz widelec, a także piasty, obręcze i sztyce, dzięki czemu cały rower jest odporny na wszelkiego rodzaju uszkodzenia i powinien dobrze służyć dziecku przez długi czas. Geometrię poprowadzono w taki sposób, by możliwie jak najbardziej ułatwić wsiadanie i zsiadanie z modelu, dlatego główna rura została charakterystycznie wygięta. Wyposażenie Toli 12 to przede wszystkim dodatkowe kółka zamocowane z tyłu, które znacząco ułatwiają utrzymanie równowagi. Kiedy dziecko opanuje już tę sztukę, można je odczepić. Osprzęt z kolei to proste rozwiązania dopasowane do wieku użytkowniczki – jednobiegowy napęd oraz łatwe w obsłudze hamulce szczękowe i torpedo. | Jett został zaprojektowany tak, abyś nigdy nie bał się gwałtownego wzrostu. Odrobiliśmy pracę domową, aby zrozumieć, jak rosną dzieci — uwaga, spoilery, ręce i nogi dzieci rosną szybciej niż tułów. Zajęliśmy się książkami i zaprojektowaliśmy rower z punktami dotykowymi dostosowanymi do potrzeb dzieci, które wytrzymują rozwój młodych rowerzystów. Jett jest wyjątkowo regulowany, idealnie proporcjonalny i można go podnosić przez dziecko — zawsze będzie ustawiony na Jett. Jett Multispeed ma regulowaną kierownicę, która pozwala dzieciom precyzyjnie regulować zasięg w miarę wzrostu ramion. Korby z 2 otworami w połączeniu z dłuższymi rurami podsiodłowymi zapewniają dużą elastyczność w wybieraniu optymalnej pozycji pedałowania. Co więcej, zaprojektowaliśmy ramę i sprawdziliśmy każdy element, aby uczynić Jett jednym z najlżejszych rowerów na rynku. Będziesz musiał ich błagać, żeby zsiedli z tego roweru. Zaprojektowaliśmy Jett Multispeed tak, aby można go było wyjątkowo regulować za pomocą korb z 2 otworami, regulowanej kierownicy i dłuższych sztyc, dzięki czemu dzieci mogą wybrać idealną pozycję do jazdy w miarę wzrostu. Każdy szczegół Jett Multispeed — w tym siodełko Bridge o średnicy 130 mm, chwyty o węższej średnicy i dźwignie hamulca o krótkim zasięgu, regulowane bez użycia narzędzi — został opracowany na podstawie danych Retül z grupy badawczej dzieci i okazał się idealnie proporcjonalny dla młodych rowerzystów. Lekki rower daje po prostu więcej frajdy, a całkowicie nowa aluminiowa rama A1 Jett Multispeed, widelec ze stopu aluminium, opony Pathfinder i 7-biegowy układ napędowy sprawiają, że jest to jeden z najlżejszych rowerów dla dzieci na rynku. | Wychodząc z założenia, że dzieci najszybciej uczą się w znanym sobie otoczeniu, projektanci marki VICI opracowali unikatową, przyjazną maluchom konstrukcję 3w1. Produkt może pełnić funkcję biegówki dla malucha (1,5-2,5 lat), rowerka biegowego dla starszaka (2-3 lata) i klasycznego roweru z pedałami (4-5 lat). Nowe umiejętności przyswaja więc na znanym sobie pojeździe wyposażonym w te same koła, siodełko, kierownicę i ramę.
Maluchy korzystają z modelu o niskim balansie i jeżdżą w typowo siedzącej pozycji z wyprostowanym kręgosłupem i zgiętymi kończynami. Starsze dzieci poruszają się lekko pochylone z wyprostowanymi rękami. Transformacja VICI Bike jest naprawdę prosta — bez problemu wykona ją każda dorosła osoba przy pomocy podstawowych narzędzi.
Rama tego modelu wykonana została z dobrej jakości stopu aluminium, dzięki czemu cała konstrukcja jest naprawdę lekka. W wersji dla maluchów waży zaledwie 4,5 kg, w wariancie z pedałami 6,2 kg. Solidny stop to także gwarancja dużej wytrzymałości, co jest szczególnie istotne dla rodziców żywiołowych dzieci. | Dzięki solidnej konstrukcji niemal w całości wykonanej ze stali, rodzice nie muszą obawiać się, że Tom 16 nie wytrzyma dziecięcych zabaw. Mocna i sztywna rama oraz widelec, kierownica, piasty i obręcze zostały zaprojektowane tak, by dobrze służyć przez lata. Geometrię roweru poprowadzono w taki sposób, aby ułatwić małemu kolarzowi wsiadanie i zsiadanie – górna rura jest nieco wygięta.
Model wyposażono w dodatkowe kółka z tyłu wspomagające utrzymywanie równowagi. W razie potrzeby można je odczepić. Osprzęt obecny w rowerku to proste, lecz sprawdzone rozwiązania dostosowane do potrzeb najmłodszych – jednobiegowy napęd oraz hamulce przednie szczękowe i tylne torpedo pomogą dziecku w nauce kontroli jednośladu. | Estetyczna i drobiazgowa konstrukcja rozbudzi miłość do jednośladów w każdej małej użytkowniczce.
Rower oparto o aluminiową ramę, stalową kierownicę oraz widelec, a także piasty, obręcze i sztyce, dzięki czemu cały rower jest odporny na wszelkiego rodzaju uszkodzenia i powinien dobrze służyć dziecku przez długi czas.
Geometrię poprowadzono w taki sposób, by możliwie jak najbardziej ułatwić wsiadanie i zsiadanie z modelu, dlatego główna rura została charakterystycznie wygięta. Wyposażenie Toli 16 to przede wszystkim dodatkowe kółka zamocowane z tyłu, które znacząco ułatwiają utrzymanie równowagi. Kiedy dziecko opanuje już tę sztukę, można je odczepić. Osprzęt z kolei to proste rozwiązania dopasowane do wieku użytkowniczki – jednobiegowy napęd oraz łatwe w obsłudze hamulce szczękowe i torpedo. | San Quentin 20 stworzyliśmy z myślą o dzieciach, które chcą odkrywać jakie możliwości ma rower terenowy, czyli zabrać go na singletracki ale również na przejażdżki po parku i stylowe przejazdy "na rejonie".
Zarówno San Quentin 20” ma aluminiową ramę, którą w Marin określamy jako Series 2. Posiada ona zwężającą się główkę ramy, kute haki 3D dla tylnego koła, mocowania hamulca IS iraz częściowo wewnętrzne prowadzenie kabli.
Czerpiąc inspirację z pełnorozmiarowych San Quentinów wersja 20'' posiada wszystkie zalety rowerów dirtowych. Posiadają one ogromny przekrok nad górną rurą, pięknie poprowadzone linie ramy i genialne malowania przyciągające wzrok.
Płaski kąt główki ramy w połączeniu ze stromym kątem rury podsiodłowej tworzy geometrię roweru, który doskonale będzie podjeżdżał pod górę, a w dół będzie zjeżdżał jak po szynach. Zrównoważona pozycja rowerzysty polega na umieszczeniu ciężaru ciała pomiędzy kołami w celu stabilnego podjeżdżania i dobrego prowadzenia na płaskich odcinkach. Płaski kąt główki ramy poprawia stabilność przy osiąganiu większych prędkości w zakrętach i na trudnej powierzchni.
Nowoczesne układy napędowe z jednym blatem z przodu są podobne jak w większych modelach San Quentina. Dają one rowerzyście same korzyści płynące z prostoty zmiany biegów i łatwego utrzymania dobrej linii łańcucha bez konieczności zastanawianie się na jakim biegu obecnie się jedzie. |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.