GIANT REVOLT 2 black diamond

5699,00 

Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony.

SKU: synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Kategoria:

Opis

Całkowicie nowy Revolt ma lekką aluminiową ramę ALUXX z ulepszoną geometrią szutrową, z dłużyszm wysięgiem ramy i obniżonym środkiem suportu dla dodatkowej stabilności. Flip chip reguluje rozstaw osi i prześwit na opony. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse, aby uzyskać maksymalny komfort lub zmienić na okrągłą lub regulowaną sztycę 30,9 mm według potrzeb.

Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie.
Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.
Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „GIANT REVOLT 2 black diamond”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybkie porównanie

UstawieniaGIANT REVOLT 2 black diamond usuńGIANT REVOLT 1 aerospace blue usuńSPECIALIZED DIVERGE COMP E5 satin silver dust / smoke usuńSPECIALIZED SIRRUS X 4.0 gloss smoke / satin black reflective usuńSPECIALIZED SIRRUS X ST 2.0 gloss cactus bloom / satin mystic blue reflective usuńMARIN GESTALT czarny usuń
Obrazek
SKUsynergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1
Rating
Cena 5699,00 7599,00 14000,00 6000,00 2900,00 4399,00 
Stock

Produkt dostępny na zamówienie

Brak w magazynie

Brak w magazynie

Brak w magazynie

AvailabilityProdukt dostępny na zamówienieBrak w magazynieBrak w magazynieBrak w magazynie
Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Czytaj dalej

Czytaj dalej

Czytaj dalej

OpisZupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony.Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony.Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach, z dala od samochodów i tłumów, stanięcie na linii startu w swoim pierwszym wyścigu gravelowym, czy po prostu posiadanie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub w teren, żaden rower nie jest lepszy niż nowy Diverge. Jest to po prostu najszybszy, najbardziej sprawny - i być może dający najwięcej frajdy. Rower zapewniający jazdę, która jest szybka i żwawa, ale stabilna i dająca poczucie pewności, gdy teren staje się trudny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w kategorii prześwit opon, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i w terenie. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślać zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy rower na ucieczkę. Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze.Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze.Gestalt jest dla kolarza, który chce odkleić się od asfaltu i ubrudzić w terenie. Długodystansowcy i kolarze którzy jeżdżą cały rok docenią wszystkie potrzebne mocowania do bagażnika i błotników, mocne hamulce tarczowe oraz możliwość montażu szerszych opon, które przydadzą się podczas nieoczekiwanego objazdu na powrocie do domu.
ZawartośćCałkowicie nowy Revolt ma lekką aluminiową ramę ALUXX z ulepszoną geometrią szutrową, z dłużyszm wysięgiem ramy i obniżonym środkiem suportu dla dodatkowej stabilności. Flip chip reguluje rozstaw osi i prześwit na opony. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse, aby uzyskać maksymalny komfort lub zmienić na okrągłą lub regulowaną sztycę 30,9 mm według potrzeb. Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie. Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania. Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.Całkowicie nowy Revolt ma lekką aluminiową ramę ALUXX z ulepszoną geometrią szutrową, z dłużyszm wysięgiem ramy i obniżonym środkiem suportu dla dodatkowej stabilności. Flip chip reguluje rozstaw osi i prześwit na opony. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse, aby uzyskać maksymalny komfort lub zmienić na okrągłą lub regulowaną sztycę 30,9 mm według potrzeb. Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie. Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania. Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
  • Nasza rama Premium E5 Aluminum zapewnia sztywną, lekką i wytrzymałą platformę. W połączeniu z naszym w pełni karbonowym widelcem FACT, Diverge Comp E5 staje się lekkim, żwawym i wszechstronnym rowerem, gotowym do pokonywania najbardziej technicznych szutrów i błota tak agresywnie, jak tylko sobie tego życzysz.
  • Prędkość, kontrola i pewność - Future Shock 1.5 to idealna technologia dla rowerzystów jeżdżących po szutrze. Z 20mm skokiem, Future Shock 1.5 jest przystosowany specjalnie do jazdy po szutrze. Dzięki temu masz pewność i kontrolę, możesz płynnie jechać i nie hamować na nierównych drogach gruntowych i w żwirze, a wszystko to przy zachowaniu komfortu dłoni, ramion i szyi.
  • Wyrzuciliśmy "status-quo" geometrii gravelowej przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą typu drop bar, dając rowerzystom rower sprawny i stabilny w terenie, który nadal jest responsywny i zwinny na drodze. Zwiększyliśmy reach ramy, wprowadziliśmy bardziej płaski kąt główki ramy i widelec z dłuższym offsetem. Wszystko to daje niesamowitą pewność i poczucie stabilności w terenie, podczas gdy krótsze mostki utrzymują ogólną długość kokpitu na tym samym poziomie, a sterowność jest żwawa. Utrzymaliśmy BB roweru nisko, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoko, aby można było go używać z kołami 650b, jeśli takie są Twoje preferencje.
  • W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, abyś mógł zabrać to, czego potrzebujesz, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać lub jak długo zamierzasz pozostać na zewnątrz.
  • Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki osłonie rury pod łańcuchem i solidnym tylnym widełkom stworzyliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji dolnego widelca lub zwiększania długości widełek łańcucha.
Sirrus X to Twój bilet na większą jazdę i podróżowanie do miejsc, o których nawet nie marzyłeś. To wygodny, sprawny rower typu „zróbmy swoje”, który zainspiruje Cię do przejechania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki większym oponom dającym pewność siebie, nieco bardziej wyprostowanej pozycji podczas jazdy, wyjątkowo intuicyjnemu napędowi na jedną zębatkę oraz dużej liczbie mocowań do bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to opcja wybierana, gdy nadejdzie czas uderzenia w żwir. Wyposażyliśmy także każdego Sirrusa X w wyższy poziom komfortu dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku, uchwytom i pedałom Shared Platform Body Geometry. Wyposażyliśmy Sirrus X 4.0 w rewolucyjny amortyzator Future Shock, który łagodzi nierówności i dziury. 
Future Shock 1.5 amortyzuje na poziomie 20 mm, aby zapewnić maksymalny komfort i kontrolę w trudnych warunkach. Dodany widelec karbonowy i rama ze stopu A1 SL sprawiają, że konstrukcja jest o 1,6 funta (0,8 kg) lżejsza niż model 3.0 – żadna ciężka hybryda z amortyzowanym widelcem w stylu górskim nie jest w stanie jej dorównać. Szerokozakresowa przerzutka 1x11 SRAM NX zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń na długich dystansach.
Sirrus X sprawi, że będziesz jeździć więcej, w dodatku w miejscach, o których nawet Ci się nie śniło. To wygodny, sprawny rower, który zainspiruje Cię do częstszych jazd. Większe, budzące zaufanie opony, nieco bardziej wyprostowana pozycja jazdy, wyjątkowo intuicyjny napęd typu "one-by" oraz wiele mocowań bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to również doskonały wybór do jazdy po szutrze. Każdy egzemplarz gwarantuje także komfort na najwyższym poziomie dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku Shared Platform Body Geometry, chwytom i pedałom.
  • Lekka rama z aluminium A1 z wewnętrznym prowadzeniem kabli, która jest o 1,7 kg lżejsza niż inne rowery tej klasy.
  • Maksymalna kontrola dzięki niezwykle intuicyjnej zmianie przełożeń z szerokim zakresem 1x8 i solidnym hydraulicznym hamulcom tarczowym.
  • Płynne pokonywanie nierówności dzięki szybkim oponom Specialized Pathfinder 42c wykonanym ze specjalnej mieszanki gumy GRIPTON®.
Geometria Beyond Road zastosowana w nowym Gestalcie oferuje Ci mieszankę szosowego prowadzenia na drodze połączoną ze zwiększoną stabilnością do użytku w terenie. Nowy Gestalt został zbudowany na dużych oponach, które są szybkie i wygodne na każdej drodze. Otworzą Ci one nowe ścieżki gruntowe i żwirowe do dalszej eksploracji niż dotychczas. Nowa odświeżona geometria posiada główkę ramy, której kąt względem podłoża został spłaszczony o 0,5 °. Ponadto od teraz wszystkie modele Gestalt mogą pomieścić opony o wymiarach do 700 x 45". Gestalt dostępny jest w dwóch wariantach: z ramą Serii 2 lub 3. Cieniowana i uformowana rama ze stopu aluminium serii 2 6061 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli, mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze tylnego trójkąta oraz oczka do instalacji bagażników i błotników. Ramy z serii 3 posiadają lżejsze rury, sztywne osie kół i zwężaną główkę ramy. Hamulce tarczowe zapewnią Ci doskonałą kontrolę nad rowerem, solidną siłę hamowania w każdych warunkach i jednocześnie wymagają minimalnej konserwacji przez cały sezon.
Weight
DimensionsBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danych
Additional information