MARIN DSX 1 szary

4399,00 

Kto powiedział, że gravel musi mieć kierownicę z barankiem? No właśnie nikt. Dlatego stworzyliśmy DSX’a, będącego mieszanką roweru górskiego i gravela, który każdą minutą jazdy wygeneruje Ci gigantyczny uśmeich na twarzy.

SKU: synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Kategorie: ,

Opis

Tworząc DSX’a mieliśmy na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy. W ten sposób mogliśmy bardziej popuścić wodze fantazji oferując Ci rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy wokół kół mrugają do Ciebie okiem, by kupić drugi komplet agresywniejszych opon i poupalać DSX’a na trasach MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dośc płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają. Zarazem napędy z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu idealnie nadadzą się na Twoje szybkie przeloty po mieście.
DSX posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę, którą określamy symbolem Series 3. Wyposażyliśmy ją w: wewnętrzne prowadzenie linek; sztywne osie kół; hydrauliczne hamulce tarczowe instalowane w standardzie flat mount oraz otwory do instalacji bagażników i błotników. Tym samym otrzymujesz najnowsze standardy wcielone do na pozór zwykłego roweru.
DSX bazowo został przez nas wyposażony w opony 700×45 mm. Zostawiliśmy Ci jednak przestrzeń do założenia gładkich opon 29×2.1”
W DSX’ie otrzymujesz najnowszy standard instalacji hamulca flat mount. Jest to system wyjątkowo estetyczny, wydajny i swoim działaniem przenoszący najmniejsze drgania podczas hamowania na ramę. Dzięki temu zatrzymanie roweru odbywa się w kontrolowany sposób w każdych warunkach pogodowych.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „MARIN DSX 1 szary”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szybkie porównanie

UstawieniaMARIN DSX 1 szary usuńMARIN DSX FS morski usuńSPECIALIZED TURBO VADO SL 5.0 Step - Through EQ brushed aluminium / black reflective usuńGIANT ROVE 3 silver usuńGIANT REVOLT 1 aerospace blue usuńSPECIALIZED SIRRUS X 4.0 gloss smoke / satin black reflective usuń
Obrazek
SKUsynergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1synergistic-plastic-hat-17677714-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1
Rating
Cena4399,00 6499,00  14300,00 3699,00 7599,00 6000,00 
Stock

Produkt dostępny na zamówienie

Produkt dostępny na zamówienie

Brak w magazynie

AvailabilityProdukt dostępny na zamówienieProdukt dostępny na zamówienieBrak w magazynie
Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka

Czytaj dalej

OpisKto powiedział, że gravel musi mieć kierownicę z barankiem? No właśnie nikt. Dlatego stworzyliśmy DSX'a, będącego mieszanką roweru górskiego i gravela, który każdą minutą jazdy wygeneruje Ci gigantyczny uśmeich na twarzy.Kto powiedział, że gravel musi mieć kierownicę z barankiem? No właśnie nikt. Dlatego stworzyliśmy DSX'a, będącego mieszanką roweru górskiego i gravela, który każdą minutą jazdy wygeneruje Ci gigantyczny uśmeich na twarzy.Poznaj Vado SL. Ten superlekki rower elektryczny został zaprojektowany z myślą o codziennych dojazdach do pracy przez miejskie krajobrazy po jeszcze szybsze treningi. Chcesz nosić swój rower? Bez potu. Ważąc o 40% mniej niż Vado o pełnej mocy, nie ma innego roweru elektrycznego o takiej jakości jazdy, zasięgu i mocy. Wszystko, co musisz zrobić, to wsiąść i jechać.Główne ulice, boczne zaułki czy leśne ścieżki. Wszechstronny ROVE sprawia, że masz nieograniczony wybór.Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony.Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze.
ZawartośćTworząc DSX'a mieliśmy na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy. W ten sposób mogliśmy bardziej popuścić wodze fantazji oferując Ci rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy wokół kół mrugają do Ciebie okiem, by kupić drugi komplet agresywniejszych opon i poupalać DSX'a na trasach MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dośc płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają. Zarazem napędy z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu idealnie nadadzą się na Twoje szybkie przeloty po mieście. DSX posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę, którą określamy symbolem Series 3. Wyposażyliśmy ją w: wewnętrzne prowadzenie linek; sztywne osie kół; hydrauliczne hamulce tarczowe instalowane w standardzie flat mount oraz otwory do instalacji bagażników i błotników. Tym samym otrzymujesz najnowsze standardy wcielone do na pozór zwykłego roweru. DSX bazowo został przez nas wyposażony w opony 700x45 mm. Zostawiliśmy Ci jednak przestrzeń do założenia gładkich opon 29x2.1'' W DSX'ie otrzymujesz najnowszy standard instalacji hamulca flat mount. Jest to system wyjątkowo estetyczny, wydajny i swoim działaniem przenoszący najmniejsze drgania podczas hamowania na ramę. Dzięki temu zatrzymanie roweru odbywa się w kontrolowany sposób w każdych warunkach pogodowych.DSX to gravel dla kolarzy MTB z klasycznymi manetkami i napędem 1x ; dużym prześwitem dla opon i opcją instalacji myk-myk'a dla lepszej kontroli roweru na zjazdach. Tworząc DSX'a mieliśmy na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy. W ten sposób mogliśmy bardziej popuścić wodze fantazji oferując Ci rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy wokół kół mrugają do Ciebie okiem, by kupić drugi komplet agresywniejszych opon i poupalać DSX'a na trasach MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dośc płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają. Zarazem napędy z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu idealnie nadadzą się na Twoje szybkie przeloty po mieście. DSX posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę, którą określamy symbolem Series 3. Wyposażyliśmy ją w: wewnętrzne prowadzenie linek; sztywne osie kół; hydrauliczne hamulce tarczowe instalowane w standardzie flat mount oraz otwory do instalacji bagażników i błotników. Tym samym otrzymujesz najnowsze standardy wcielone do na pozór zwykłego roweru. DSX bazowo został przez nas wyposażony w opony 700x45 mm. Zostawiliśmy Ci jednak przestrzeń do założenia gładkich opon 29x2.1'' W DSX'ie otrzymujesz najnowszy standard instalacji hamulca flat mount. Jest to system wyjątkowo estetyczny, wydajny i swoim działaniem przenoszący najmniejsze drgania podczas hamowania na ramę. Dzięki temu zatrzymanie roweru odbywa się w kontrolowany sposób w każdych warunkach pogodowych.Vado SL jest wyposażony we wszystko, czego potrzebujesz, aby od razu zacząć jeździć. Po pierwsze, wyjątkowo jasne, wbudowane światła zapewniają lepszą widoczność w słabo oświetlonych obszarach. Następnie jednostka sterująca MasterMind Turbo Control Unit (TCU) ułatwia przeglądanie informacji o jeździe w drodze. Opony Pathfinder toczą się szybko po chodniku i poza nim, zapewniając dużą przyczepność, a waga piórkowa Vado SL sprawia, że idealnie nadaje się do dojazdów do pracy w mieście i oferuje znacznie więcej niż tylko jakość jazdy — oznacza to, że można go zawiesić na ścianie lub bagażniku samochodowym. I sprawia, że transport publiczny jest dziecinnie prosty. Niezależnie od tego, czy jedziesz szybko, daleko, czy jedno i drugie, Vado SL zapewnia pewność, że uda Ci się to wszystko przy ułamku swojej wagi. NIEWIELKA WAGA: Będziesz zachwycony łatwością umieszczenia roweru na bagażniku, wniesienia go po schodach lub zwinnej jazdy po mieście dzięki wiodącej w swojej kategorii lekkości technologii Turbo SL, zoptymalizowanej materiały, projekt i specyfikacja ramy.
WYGODNY I PEWNY: Pozycja ciała i prowadzenie są zoptymalizowane, aby zapewnić niezrównany komfort jazdy, pewność i kontrolę. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe panują nad Twoją prędkością, a większe opony zapewniają maksymalną przyczepność podczas skręcania i zatrzymywania. 
TURBO SL: Sercem Vado jest technologia Turbo SL, zaawansowany i zintegrowany system rowerów elektrycznych, który zapewnia niezrównane połączenie lekkości, naturalnego wyczucia, funkcji zabezpieczających przed kradzieżą, wskazówek treningowych, w pełni funkcjonalnego komputera rowerowego, możliwości jazdy w dowolnym miejscu i nie tylko. 
Amortyzowany widelec zapewnia więcej komfortu gdy zjeżdżasz z twardej nawierzchni na szuter lub leśne szlaki. Czułe i niezawodne hamulce tarczowe pomagają utrzymać prędkość pod kontrolą, nawet w deszczowe dni. Zintegrowane mocowania pozwolą na założenie tylnego bagażnika. Niski przekrok sprawi, że wsiadanie i wysiadanie nie będą Ciebie kłopotem, podczas załatwiania spraw na rowerze.Całkowicie nowy Revolt ma lekką aluminiową ramę ALUXX z ulepszoną geometrią szutrową, z dłużyszm wysięgiem ramy i obniżonym środkiem suportu dla dodatkowej stabilności. Flip chip reguluje rozstaw osi i prześwit na opony. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse, aby uzyskać maksymalny komfort lub zmienić na okrągłą lub regulowaną sztycę 30,9 mm według potrzeb. Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie. Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania. Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
Sirrus X to Twój bilet na większą jazdę i podróżowanie do miejsc, o których nawet nie marzyłeś. To wygodny, sprawny rower typu „zróbmy swoje”, który zainspiruje Cię do przejechania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki większym oponom dającym pewność siebie, nieco bardziej wyprostowanej pozycji podczas jazdy, wyjątkowo intuicyjnemu napędowi na jedną zębatkę oraz dużej liczbie mocowań do bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to opcja wybierana, gdy nadejdzie czas uderzenia w żwir. Wyposażyliśmy także każdego Sirrusa X w wyższy poziom komfortu dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku, uchwytom i pedałom Shared Platform Body Geometry. Wyposażyliśmy Sirrus X 4.0 w rewolucyjny amortyzator Future Shock, który łagodzi nierówności i dziury. 
Future Shock 1.5 amortyzuje na poziomie 20 mm, aby zapewnić maksymalny komfort i kontrolę w trudnych warunkach. Dodany widelec karbonowy i rama ze stopu A1 SL sprawiają, że konstrukcja jest o 1,6 funta (0,8 kg) lżejsza niż model 3.0 – żadna ciężka hybryda z amortyzowanym widelcem w stylu górskim nie jest w stanie jej dorównać. Szerokozakresowa przerzutka 1x11 SRAM NX zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń na długich dystansach.
Weight
DimensionsBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danychBrak danych
Additional information