Opis | Kto powiedział, że gravel musi mieć kierownicę z barankiem? No właśnie nikt. Dlatego stworzyliśmy DSX'a, będącego mieszanką roweru górskiego i gravela, który każdą minutą jazdy wygeneruje Ci gigantyczny uśmeich na twarzy. | Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze. | Gestalt jest dla kolarza, który chce odkleić się od asfaltu i ubrudzić w terenie. Długodystansowcy i kolarze którzy jeżdżą cały rok docenią wszystkie potrzebne mocowania do bagażnika i błotników, mocne hamulce tarczowe oraz możliwość montażu szerszych opon, które przydadzą się podczas nieoczekiwanego objazdu na powrocie do domu. | Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony. | Masz miejsca do odwiedzenia, ludzi do zobaczenia i cele fitness do osiągnięcia. Rozumiemy – życie toczy się dość szybko, więc dobrze, że Sirrus X pomoże Tobie w tym wszystkim. Gdziekolwiek się wybierasz, Sirrus X Ciebie tam zabierze. | Four Corners stał się w Polsce bezprecedensowym wyznacznikiem roweru wszechstronnego. Wygląda sportowo, bo ma baranek, ale jest szalenie wygodny ponieważ ma wysoko umieszczoną kierownicę. Rama i widelec są wykonane ze stali chromowo-molibdenowej 4130, a co za tym idzie - jazda na nim jest ultra wygodna. Możesz zainstalować w nim zwykłe opony gravelowe, ale równie dobrze wyglądają na nim górskie o szerokości 2.0". Pojedziesz nim w tygodniu do pracy, spakujesz go na weekendowy wypad, a jeśli przyjdzIe potrzeba to udźwignie on masę 135 kg, by przemierzyć z Tobą cały świat. |
Zawartość | Tworząc DSX'a mieliśmy na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy. W ten sposób mogliśmy bardziej popuścić wodze fantazji oferując Ci rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy wokół kół mrugają do Ciebie okiem, by kupić drugi komplet agresywniejszych opon i poupalać DSX'a na trasach MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dośc płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają. Zarazem napędy z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu idealnie nadadzą się na Twoje szybkie przeloty po mieście.
DSX posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę, którą określamy symbolem Series 3. Wyposażyliśmy ją w: wewnętrzne prowadzenie linek; sztywne osie kół; hydrauliczne hamulce tarczowe instalowane w standardzie flat mount oraz otwory do instalacji bagażników i błotników. Tym samym otrzymujesz najnowsze standardy wcielone do na pozór zwykłego roweru.
DSX bazowo został przez nas wyposażony w opony 700x45 mm. Zostawiliśmy Ci jednak przestrzeń do założenia gładkich opon 29x2.1''
W DSX'ie otrzymujesz najnowszy standard instalacji hamulca flat mount. Jest to system wyjątkowo estetyczny, wydajny i swoim działaniem przenoszący najmniejsze drgania podczas hamowania na ramę. Dzięki temu zatrzymanie roweru odbywa się w kontrolowany sposób w każdych warunkach pogodowych.
|
Sirrus X sprawi, że będziesz jeździć więcej, w dodatku w miejscach, o których nawet Ci się nie śniło. To wygodny, sprawny rower, który zainspiruje Cię do częstszych jazd. Większe, budzące zaufanie opony, nieco bardziej wyprostowana pozycja jazdy, wyjątkowo intuicyjny napęd typu "one-by" oraz wiele mocowań bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to również doskonały wybór do jazdy po szutrze. Każdy egzemplarz gwarantuje także komfort na najwyższym poziomie dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku Shared Platform Body Geometry, chwytom i pedałom.
- Lekka rama z aluminium A1 z wewnętrznym prowadzeniem kabli, która jest o 1,7 kg lżejsza niż inne rowery tej klasy.
- Maksymalna kontrola dzięki niezwykle intuicyjnej zmianie przełożeń z szerokim zakresem 1x8 i solidnym hydraulicznym hamulcom tarczowym.
- Płynne pokonywanie nierówności dzięki szybkim oponom Specialized Pathfinder 42c wykonanym ze specjalnej mieszanki gumy GRIPTON®.
| Geometria Beyond Road zastosowana w nowym Gestalcie oferuje Ci mieszankę szosowego prowadzenia na drodze połączoną ze zwiększoną stabilnością do użytku w terenie. Nowy Gestalt został zbudowany na dużych oponach, które są szybkie i wygodne na każdej drodze. Otworzą Ci one nowe ścieżki gruntowe i żwirowe do dalszej eksploracji niż dotychczas. Nowa odświeżona geometria posiada główkę ramy, której kąt względem podłoża został spłaszczony o 0,5 °. Ponadto od teraz wszystkie modele Gestalt mogą pomieścić opony o wymiarach do 700 x 45". Gestalt dostępny jest w dwóch wariantach: z ramą Serii 2 lub 3. Cieniowana i uformowana rama ze stopu aluminium serii 2 6061 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli, mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze tylnego trójkąta oraz oczka do instalacji bagażników i błotników. Ramy z serii 3 posiadają lżejsze rury, sztywne osie kół i zwężaną główkę ramy. Hamulce tarczowe zapewnią Ci doskonałą kontrolę nad rowerem, solidną siłę hamowania w każdych warunkach i jednocześnie wymagają minimalnej konserwacji przez cały sezon. | Całkowicie nowy Revolt ma lekką aluminiową ramę ALUXX z ulepszoną geometrią szutrową, z dłużyszm wysięgiem ramy i obniżonym środkiem suportu dla dodatkowej stabilności. Flip chip reguluje rozstaw osi i prześwit na opony. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse, aby uzyskać maksymalny komfort lub zmienić na okrągłą lub regulowaną sztycę 30,9 mm według potrzeb.
Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie.
Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.
Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną. |
Sirrus X to Twój bilet na większą jazdę i podróżowanie do miejsc, o których nawet nie marzyłeś. To wygodny, sprawny rower typu „zróbmy swoje”, który zainspiruje Cię do przejechania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki większym oponom dającym pewność siebie, nieco bardziej wyprostowanej pozycji podczas jazdy, wyjątkowo intuicyjnemu napędowi na jedną zębatkę oraz dużej liczbie mocowań do bagażników i błotników — to coś więcej niż tylko solidny partner na szosie. Sirrus X to opcja wybierana, gdy nadejdzie czas uderzenia w żwir. Wyposażyliśmy także każdego Sirrusa X w wyższy poziom komfortu dzięki naszemu naukowo przetestowanemu i ergonomicznie zaprojektowanemu siodełku, uchwytom i pedałom Shared Platform Body Geometry. Wyposażyliśmy Sirrus X 4.0 w rewolucyjny amortyzator Future Shock, który łagodzi nierówności i dziury.
Future Shock 1.5 amortyzuje na poziomie 20 mm, aby zapewnić maksymalny komfort i kontrolę w trudnych warunkach. Dodany widelec karbonowy i rama ze stopu A1 SL sprawiają, że konstrukcja jest o 1,6 funta (0,8 kg) lżejsza niż model 3.0 – żadna ciężka hybryda z amortyzowanym widelcem w stylu górskim nie jest w stanie jej dorównać. Szerokozakresowa przerzutka 1x11 SRAM NX zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń na długich dystansach.
| Wyprawy rowerowe. Wycieczki z sakwami. Uniwersalny Four Corners został zbudowany do przemieszczania dziś, ale i do przygody jutro. Tym rowerem możesz śmiało gonić horyzont uosabiając wolność jaką dają podróże rowerem.
Geometria Four Cornersa powstała w oparciu o dane biometryczne i posiadamy aktualnie 5 rozmiarów ram: z kołem w rozmiarze 700C M, L i XL oraz 650B XS i S. W ten sposób możesz dobrać idealny rozmiar dla siebie z zakresu wzrostu od 150 cm do 195 cm.
Do ramy bez problemu zainstalujesz sześć koszyków na bidon : dwa do widelca, trzy w ramie i jeden pod nią. Wszystko po to, by móc nim zaliczyć naprawdę długą wyprawę z dala od cywilizacji i bieżącej wody.
Four Corners został zaprojektowany z bardzo wysoką główką ramy, by łatwo było Ci umieścić w głównym trójkącie dużą torbę szytą na miarę. Jednocześnie oferuje Ci to wyjątkowy komfort podczas długich godzin spędzonych na siodle w pogoni za horyzontem.
Zastosowaliśmy dwutłoczkowe hamulce tarczowe TRP Spyre-C, które zapewnią Ci płynną i pewną pracę w każdych warunkach pogodowych. Ich fenomen polega na tym, że w przeciwieństwie do większości mechanicznych zacisków, te ściskają tarczę z dwóch stron równomiernie, a nie wyginając ją w jedną ze stron. |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.