Opis | Stalowe konstrukcje gravelowe od samego początku rozpalały serca użytkowników. Jeśli szukasz tradycyjnych kształtów okrągłych rurek, klasycznych linii ram i wyjątkowego ducha jakiego posiadają ramy chromowo-molibdenowe to Nicasio jest dla Ciebie. | Gestalt X został stworzony, aby poszerzyć Twoje horyzonty poza utwardzone drogi. W kolejnej już generacji Gestalta rozszerzyliśmy jego możliwości, dodając jeszcze większy prześwit dla oponach. Obniżyliśmy również górną rurę przez co balans ciała nad rowerem w terenie będzie jeszcze łatwiejszy. Konsekwentnie stosujemy wyłącznie jednorzędowe układy napędowe, które przekładają się na prostotę jazdy w terenie. Nowa geometria pozwala Ci teraz na, jeszcze bardziej odważną jazdę w terenie mimo braku amortyzacji. To rower z kierownicą typu baranek dla rowerzystów szukających singletracków bez względu na panujące okoliczności. To twój idealny kompan do jazdy po drogach zarówno na szlak, jak i ze szlaku oraz przecinania niezbadanych miejsc w celu znalezienia nowych tras. | Wszechstronny gravel w dobrej cenie.
| Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony. | Prawdziwie wszechstronny, całoroczny produkt.
| Jeżeli pragniesz uciec od zgiełku miasta, rozkoszować się samotną jazdą po lesie, spróbować sił w wyścigu - albo zwyczajnie chcesz mieć najbardziej wszechstronny rower do jazdy po drogach nieutwardzonych - wybierz Diverge. Jest to nie tylko najszybszy i najwydajniejszy ze wszystkich naszych aluminiowych rowerów, ale daje też najwięcej radości z jazdy - łącząc prędkość z pewnością i stabilnością zachęca do zjechania w trudniejszy teren. Diverge to suma 40 lat naszych doświadczeń z jazdą po szosach, szutrach i piachach. Wyposażyliśmy go w całkowicie nową, "szutrową" geometrię, oraz daliśmy mu największy możliwy prześwit na opony. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rozwoju kategorii "gravel", a wrażenia z jazdy są nieporównywalne z żadnym innym rowerem. W swojej klasie jest po prostu bezkonkurencyjny. |
Zawartość | Nicaso jest dla rowerzysty poszukującego czegoś innego i nowoczesnego, ale z tradycyjną konstrukcją stalową. Klasyczne linie ramy i rury CrMo mają duszę klasycznego roweru, z geometrią i oponami 700C x 30mm-40mm lub 650B x 47mm, które umożliwiają rowerzyście jazdę po każdej powierzchni.
Nicasio 2 zbudowaliśmy na cieniowanej ramie ze stali chromowo - molibdenowej 4130 (CrMo Series 2). Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, które pozwolą Ci skutecznie zatrzymać rower w najtrudniejszym terenie. Napęd Shimano Tiagra 2x10 speed. Mocowania do instalacji bagażnika oraz trzy zestawy otworów pod bidony.
| Gestalt X od 2023 wyznacza nowy rozdział w naszej geometrii Beyond Road. Tworzy on nasz najsprawniejszy jak dotąd rower z giętą kierownicą i otwiera Cię na wiele rodzajów nawierzchni. Nowy Gestalt X gotowy jest aby zapuścić się nim na górskie szutry, a zarazem równie odpowiedni, by zdobywać na nim szosy lub wytyczone tracki na GPXie. Kompletnie nowa geometria jest dłuższa, niższa i bardziej wypłaszczona. Oferuje również większy przekrok dzięki czemu będzie Ci łatwiej balansować nad nim ciałem gdy przyjdzie "stanąć w korby" lub zjechać techniczny odcinek. Zastosowaliśmy w nich również krótsze mostki i szersze kierownice, by prowadzenie w terenie było bardziej pewne. A teraz wisienka na torcie - prześwit kół pozwala teraz na założenie opon o wymiarach do 700x50 lub 27,5"x2,1".
Gestalt X posiada cieniowaną, formowaną ramę Serii 3 z aluminium 6061 z wewnętrznym prowadzeniem linek, mocowaniem hamulca tarczowego, otworami instalacyjnymi do bagażników i błotników.
Gestalt X wyposażony jest w najnowszy standard montażu hamulców tarczowych, zapewniający płynne i kontrolowane zatrzymanie w każdych warunkach przy minimalnej konserwacji. | Solidny rower szutrowy z hamulcami tarczowymi i nowoczesną geometrią: STEVENS Tabor udowadnia, że szybki i wszechstronny rower na oponach z guzkami nie musi być drogi. Napęd Shimano GRX 2x10-biegowy z typowym zakresem przełożeń szutrowych sprawia, że nie musisz się poddawać nawet w przypadku rozbudowanego sprzętu do pakowania rowerów lub na wyjątkowo wymagających trasach.
Rower szutrowy z większym rozstawem osi (stabilne prowadzenie!) i dużym prześwitem na opony (komfort!)
Aluminiowy widelec ze zwężającą się rurą sterową i oczkami do pakowania rowerów
Przerzutka szutrowa 2x10 na bazie Shimano GRX plus mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre C
Ultraszybkie opony Schwalbe G-One Bite (40 mm!) plus 45 mm prześwitu na opony
Kokpit żwirowy z kierownicą Oxygen Scorpo Aero Gravel | Całkowicie nowy Revolt ma lekką aluminiową ramę ALUXX z ulepszoną geometrią szutrową, z dłużyszm wysięgiem ramy i obniżonym środkiem suportu dla dodatkowej stabilności. Flip chip reguluje rozstaw osi i prześwit na opony. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse, aby uzyskać maksymalny komfort lub zmienić na okrągłą lub regulowaną sztycę 30,9 mm według potrzeb.
Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie.
Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.
Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną. | Ścieżka leśna czy ścieżka rowerowa? Codzienne dojazdy do pracy zimą czy przygoda z pakowaniem rowerów w cieplejszych miesiącach? Gavere może zrobić wszystko - i pasuje jeszcze większej liczbie rowerzystów dzięki rozmiarom ramy od 48 cm. Rasowy napęd 2x10-biegowy Shimano GRX z korbami o zębach 46-30 to beztroski pakiet na każdy rodzaj trasy. Szybkie opony Schwalbe G-One Bite pozwalają na szybkie postępy nawet na twardym podłożu. A dzięki mocnym hamulcom tarczowym flat mount masz pod kontrolą każdą trasę i każdą pogodę.
Rower szutrowy z większym rozstawem osi i dużym prześwitem na opony zapewniającym stabilne prowadzenie i komfort
Aluminiowy widelec ze zwężającą się rurą sterową, osią przelotową i oczkami do pakowania rowerów
Napęd 2x10-biegowy Shimano GRX i hydrauliczne hamulce tarczowe GRX Flatmount
Zestaw kołowy Fulcrum Racing i szybkie opony Schwalbe G-One Bite
Kokpit żwirowy z kierownicą Oxygen Scorpo Aero Gravel
|
- Rama z aluminium E5 Premium jest sztywna, lekka i wytrzymała. W połączeniu z widelcem z karbonu FACT, Diverge Comp E5 staje się lekki, żwawy i wszechstronny, gotów do jazdy po każdej nawierzchni.
- Stare reguły geometrii rowerów gravel wyrzuciliśmy do kosza. Nowy Diverge otrzymał najbardziej progresywną geometrię ze wszystkich modeli z barankiem, dzięki czemu jest wydajny i stabilny na luźnej nawierzchni, a jednocześnie reaktywny i sterowny na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wyprzedzenie widelca oraz kąt pochylenia główki ramy, co przekłada się na absolutną pewność jazdy po luźnej nawierzchni. Z kolei krótszy mostek, a w konsekwencji cały kokpit, jest gwarancją żwawych reakcji. Aby zwiększyć stabilność obniżyliśmy suport, który jednak wciąż umożliwia montaż kół 650b - bo wiemy, że możesz chcieć jeździć właśnie na takich.
- Diverge ma wszelkie możliwe uchwyty na bagażniki, w tym na widelcu i na rurze górnej. Jest to w końcu rower, na którym można wyruszyć na cało-, lub nawet kilkudniową eskapadę.
- Wyznacznikiem wszechstronności roweru jest prześwit na opony, dlatego Diverge umożliwia założenie opon 47 mm na koła 700c oraz 2,1” na rozmiar 650b. Zastosowanie poddanego specjalnej obróbce aluminium w dolnej rurze tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam zwiększyć prześwit bez osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania rur.
|
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.