Opis | | Wraz z serią Legion Mongoose oferuje pełną linię freestyle'owych rowerów BMX dla rowerzystów w każdym wieku i na każdym poziomie umiejętności. | Całkowicie przeprojektowana rama z Serii P. oferuje rowerzystom o dowolnym wzroście idealne warunki do tego, by zaczęli swoją przygodę ze skokami na rowerze. Lekka, a przy tym wytrzymała aluminiowa rama w różnych rozmiarach kompatybilna z kołami o różnej wielkości została stworzona w taki sposób, aby sprostać wszystkim wybojom i pozwolić Ci jechać dalej. W przypadku tych solidnych rowerów skupiamy się na stworzeniu wysokiej jakości wszechstronnej platformy przeznaczonej dla wszystkich rowerzystów, wyposażonej w najwyższej klasy komponenty. | San Quentin stworzono dla agresywnego rowerzysty hardtailowego szukającego połączenia możliwości jazdy na singletrackach z doskonałą skocznością. | Wraz z serią Legion Mongoose oferuje pełną linię freestyle'owych rowerów BMX dla rowerzystów w każdym wieku i na każdym poziomie umiejętności. | Alcatraz pozwali Ci podążać śladami Matta Jonesa, aby zbudować i spersonalizować najlepszy możliwy rower do skoków i tricków. Będzie to też idealny sprzęt na pumptrack i lokalny skate park. Alcatraz został stworzony do zabawy! |
Zawartość | | MONGOOSE LEGION L10 to rower amerykańskiej marki z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowanej pozycji na rynku. Stalowa, starannie wykonana rama, cechująca się dużą wytrzymałością pozwala cieszyć się rowerem przez długi czas. Stalowa konstrukcja zdecydowanie lepiej pochłania drgania niż aluminiowe odpowiedniki. Idealnie zaprojektowana geometria pozwala na pełne wykorzystanie możliwości roweru, nie męcząc ani nie obciążając użytkownika. Wysokiej jakości komponenty użyte do stworzenia tego modelu sprawiają, że czujemy kontrolę nad sprzętem co jest jednym z najważniejszych elementów sukcesu przy jeździe ekstremalnej / wyczynowej.
Do roweru dołączone są nylonowe pedały, zaprojektowane z myślą o modalach BMX. Tylny hamulec typu U-brake. | PROSTOTA PRZEDE WSZYSTKIM — Wszelkie dźwignie, manetki, pokrętła i skomplikowane przewody są bardzo przydatne — ale nie tutaj. Dla tych, którzy skupiają się na rozwoju, liczy się przede wszystkim prostota. Seria P. oferuje cechy pożądane przez miłośników dirtu, począwszy od lekkiej i wytrzymałej aluminiowej ramy. Ten rower będzie spadał na ziemię. Bardzo często.
ROZMIARY DLA WSZYSTKICH — W tej niszowej gałęzi kolarstwa rowery o konkretnym przeznaczeniu, takie jak Seria P., występowały niegdyś w niewielu rozmiarach. Dlatego postanowiliśmy cofnąć się o krok i zaprojektować cały szereg rozmiarów dla wszystkich, począwszy od 20” klasycznego dirt jumpera aż po 27.5” rower trailowy, na którym można robić salta w tył.
NA NOWO WYMYŚL SWĄ JAZDĘ — Zamiast iść na kompromis odnośnie istoty tego roweru (podskoki i fruwanie w powietrzu), postanowiliśmy poszerzyć jego możliwości. Jest kompatybilny z regulowaną sztycą i przerzutkami oraz wyposażony w regulowane haki. Możesz na nim przejechać całą drogę z domu aż do dirt parku z przerwą na krótką sesję po drodze.
SOLIDNA TECHNIKA — Rozstaw boost z tyłu poprawia sztywność, a w połączeniu z taperowaną główką ramy oraz gwintowanym suportem sprawia, że rowery z Serii P. są niezwykle wytrzymałe i łatwe utrzymaniu. Dodatkowo posiadają nowe opony Kicker 2.1" (z możliwością montażu nawet 2.35" opon trailowych), co gwarantuje przyczepność i szybkość w każdym terenie. | Opracowany w połączeniu z legendą freeride’u Mattem Jonesem i biorąc swoją nazwę od najbardziej szorstkiego i upadłego kawałka hrabstwa Marin - od więzienia San Quentin o podwyższonym rygorze. Ten drań zawsze wykona swoją robotę. Łącząc siłę i styl naszej ramy do skakania w dircie Alcatraz z naturalnym doświadczeniem najlepszych hardtaili na szlaki, rodzina agresywnych sztywniaków na szlaki San Quentin to idealne połączenie dla współczesnego rowerzysty trailowego.
San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12x148, hamulcem w standardzie post mount i pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli. Sztyca regulowana z manetki.
Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kat główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin będzie intuicyjna. | MONGOOSE LEGION L20 to rower amerykańskiej marki z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowanej pozycji na rynku. Stalowa, starannie wykonana rama, cechująca się dużą wytrzymałością pozwala cieszyć się rowerem przez długi czas. Stalowa konstrukcja zdecydowanie lepiej pochłania drgania niż aluminiowe odpowiedniki. Idealnie zaprojektowana geometria pozwala na pełne wykorzystanie możliwości roweru, nie męcząc ani nie obciążając użytkownika. Wysokiej jakości komponenty użyte do stworzenia tego modelu sprawiają, że czujemy kontrolę nad sprzętem co jest jednym z najważniejszych elementów sukcesu przy jeździe ekstremalnej / wyczynowej.
Do roweru dołączone są nylonowe pedały, zaprojektowane z myślą o modalach BMX. Tylny hamulec typu U-brake. | Alcatraza zbudowaliśmy na ramie z aluminium 6061 serii 3 z solidnymi podwójnie cieniowanymi rurami, by uzyskać największą możliwą sztywności i wytrzymałość. Druga generacja ramy posiada dodatkowy system wzmocnień w okolicy połączenia górnych widełek z rurą podsiodłową, czyli w miejscu, które przenosi największe obciążenia podczas mocnych lądowań.
Zoptymalizowaliśmy długość tylnego trójkąta do możliwie najkrótszego rozmiaru, dając Ci możliwość jazdy na tylnym kole w manualu kiedy i gdzie tylko zechcesz. Alcatraz posiada nowy system poziomych haków tylnego koła w rozmiarze 135x10 mm. W drugiej generacji tego roweru zastosowaliśmy regulację naciągu łańcucha bez konieczności używania specjalistycznych narzędzi.
Dotychczas używaliśmy amortyzatora X-Fusion Slantz osią koła 100×15 mm. Teraz na pokład wjechała legenda od Manitou – Circus Expert, z charakterystycznie odwróconą podkową, która ma zapewniać większą sztywność korony widelca. Teraz przednie koło kręci się na osi 110×20 mm. Posiada on sprężynę ACT Air oraz zakres regulacji: naprężenia wstępnego, szybkiej kompresji, wolnej kompresji oraz tłumienia powrotu. |
Additional information |
Kolor |
Black, Blue, Red
|
Rama |
Hi-Ten Steel Tubes, DT Gusset, American BB, Seat Stay U-Brake, 1-1/8" H/T, w/ Removable Rotor Tabs
|
Dźwignie hamulcowe |
Alloy U-type
|
Grips |
GT Super Soft Flanged 155mm Single Compound w/ GT Removable Plug
|
Hamulce |
Aluminum U-Brake w/ Soft Compound Pad
|
Kaseta |
9T 1pc. Driver
|
Kierownica |
GT Freestyle 2pc., Steel, 8.375"H x 28"W, 3° Up, 11° Back
|
Korba |
GT Power Series Cr-Mo 3pc., 170mm Arms, 19mm x 8T Cr-Mo Spindle, GT 25T Steel Chainwheel
|
Łańcuch |
KMC Z410
|
Siodło |
Railed
|
Mostek |
GT Top Load, 1-1/8", Cold Forged Cap, 32mm Rise, 40mm
|
Obręcze |
Alloy Single Wall, 36h
|
Opony |
Innova 20 x 2.2"Innova 20 x 2.3"
|
Pedały |
GT Low Profile FS Platform Design
|
Stery |
1-1/8" Threadless, Steel
|
Szprychy |
Stainless Steel, 14g
|
Sztyca |
Alloy, 25.4mm x 200mm
|
Widelec |
GT FS Design, Hi-Ten 2pc. Steerer & Tapered Legs, 31mm OffSet, 3/8" Axle Dropouts
|
| | | | | |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.