Opis | | San Quentin stworzono dla agresywnego rowerzysty hardtailowego szukającego połączenia możliwości jazdy na singletrackach z doskonałą skocznością. | Wraz z serią Legion Mongoose oferuje pełną linię freestyle'owych rowerów BMX dla rowerzystów w każdym wieku i na każdym poziomie umiejętności. | Wraz z serią Legion Mongoose oferuje pełną linię freestyle'owych rowerów BMX dla rowerzystów w każdym wieku i na każdym poziomie umiejętności. | Całkowicie przeprojektowana rama z Serii P. oferuje rowerzystom o dowolnym wzroście idealne warunki do tego, by zaczęli swoją przygodę ze skokami na rowerze. Lekka, a przy tym wytrzymała aluminiowa rama w różnych rozmiarach kompatybilna z kołami o różnej wielkości została stworzona w taki sposób, aby sprostać wszystkim wybojom i pozwolić Ci jechać dalej. W przypadku tych solidnych rowerów skupiamy się na stworzeniu wysokiej jakości wszechstronnej platformy przeznaczonej dla wszystkich rowerzystów, wyposażonej w najwyższej klasy komponenty. | Marin San Quentin 20”, tak jak w wersji dla "dorosłych dzieci", zaciera granicę pomiędzy różnymi odmianami kolarstwa górskiego - możesz go zabrać wszędzie, na pumptrack i do bikeparku. |
Zawartość | | Opracowany w połączeniu z legendą freeride’u Mattem Jonesem i biorąc swoją nazwę od najbardziej szorstkiego i upadłego kawałka hrabstwa Marin - od więzienia San Quentin o podwyższonym rygorze. Ten drań zawsze wykona swoją robotę. Łącząc siłę i styl naszej ramy do skakania w dircie Alcatraz z naturalnym doświadczeniem najlepszych hardtaili na szlaki, rodzina agresywnych sztywniaków na szlaki San Quentin to idealne połączenie dla współczesnego rowerzysty trailowego.
San Quentin 1 ma aluminiową ramę z serii 2, z taperowaną główką ramy, trójwymiarowym kutym mocowaniem tylnego koła, mocowaniem hamulców IS oraz częściowo wewnętrznym prowadzeniem kabli.
Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kat główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin będzie intuicyjna. | MONGOOSE LEGION L40 to rower amerykańskiej marki z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowanej pozycji na rynku. Stalowa, starannie wykonana rama, cechująca się dużą wytrzymałością pozwala cieszyć się rowerem przez długi czas. Stalowa konstrukcja zdecydowanie lepiej pochłania drgania niż aluminiowe odpowiedniki. Idealnie zaprojektowana geometria pozwala na pełne wykorzystanie możliwości roweru, nie męcząc ani nie obciążając użytkownika. Wysokiej jakości komponenty użyte do stworzenia tego modelu sprawiają, że czujemy kontrolę nad sprzętem co jest jednym z najważniejszych elementów sukcesu przy jeździe ekstremalnej / wyczynowej.
Do roweru dołączone są nylonowe pedały, zaprojektowane z myślą o modalach BMX. Tylny hamulec typu U-brake. | MONGOOSE LEGION L10 to rower amerykańskiej marki z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowanej pozycji na rynku. Stalowa, starannie wykonana rama, cechująca się dużą wytrzymałością pozwala cieszyć się rowerem przez długi czas. Stalowa konstrukcja zdecydowanie lepiej pochłania drgania niż aluminiowe odpowiedniki. Idealnie zaprojektowana geometria pozwala na pełne wykorzystanie możliwości roweru, nie męcząc ani nie obciążając użytkownika. Wysokiej jakości komponenty użyte do stworzenia tego modelu sprawiają, że czujemy kontrolę nad sprzętem co jest jednym z najważniejszych elementów sukcesu przy jeździe ekstremalnej / wyczynowej.
Do roweru dołączone są nylonowe pedały, zaprojektowane z myślą o modalach BMX. Tylny hamulec typu U-brake. | PROSTOTA PRZEDE WSZYSTKIM — Wszelkie dźwignie, manetki, pokrętła i skomplikowane przewody są bardzo przydatne — ale nie tutaj. Dla tych, którzy skupiają się na rozwoju, liczy się przede wszystkim prostota. Seria P. oferuje cechy pożądane przez miłośników dirtu, począwszy od lekkiej i wytrzymałej aluminiowej ramy. Ten rower będzie spadał na ziemię. Bardzo często.
ROZMIARY DLA WSZYSTKICH — W tej niszowej gałęzi kolarstwa rowery o konkretnym przeznaczeniu, takie jak Seria P., występowały niegdyś w niewielu rozmiarach. Dlatego postanowiliśmy cofnąć się o krok i zaprojektować cały szereg rozmiarów dla wszystkich, począwszy od 20” klasycznego dirt jumpera aż po 27.5” rower trailowy, na którym można robić salta w tył.
NA NOWO WYMYŚL SWĄ JAZDĘ — Zamiast iść na kompromis odnośnie istoty tego roweru (podskoki i fruwanie w powietrzu), postanowiliśmy poszerzyć jego możliwości. Jest kompatybilny z regulowaną sztycą i przerzutkami oraz wyposażony w regulowane haki. Możesz na nim przejechać całą drogę z domu aż do dirt parku z przerwą na krótką sesję po drodze.
SOLIDNA TECHNIKA — Rozstaw boost z tyłu poprawia sztywność, a w połączeniu z taperowaną główką ramy oraz gwintowanym suportem sprawia, że rowery z Serii P. są niezwykle wytrzymałe i łatwe utrzymaniu. Dodatkowo posiadają nowe opony Kicker 2.1" (z możliwością montażu nawet 2.35" opon trailowych), co gwarantuje przyczepność i szybkość w każdym terenie. | San Quentin 20 stworzyliśmy z myślą o dzieciach, które chcą odkrywać jakie możliwości ma rower terenowy, czyli zabrać go na singletracki ale również na przejażdżki po parku i stylowe przejazdy "na rejonie".
Zarówno San Quentin 20” ma aluminiową ramę, którą w Marin określamy jako Series 2. Posiada ona zwężającą się główkę ramy, kute haki 3D dla tylnego koła, mocowania hamulca IS iraz częściowo wewnętrzne prowadzenie kabli.
Czerpiąc inspirację z pełnorozmiarowych San Quentinów wersja 20'' posiada wszystkie zalety rowerów dirtowych. Posiadają one ogromny przekrok nad górną rurą, pięknie poprowadzone linie ramy i genialne malowania przyciągające wzrok.
Płaski kąt główki ramy w połączeniu ze stromym kątem rury podsiodłowej tworzy geometrię roweru, który doskonale będzie podjeżdżał pod górę, a w dół będzie zjeżdżał jak po szynach. Zrównoważona pozycja rowerzysty polega na umieszczeniu ciężaru ciała pomiędzy kołami w celu stabilnego podjeżdżania i dobrego prowadzenia na płaskich odcinkach. Płaski kąt główki ramy poprawia stabilność przy osiąganiu większych prędkości w zakrętach i na trudnej powierzchni.
Nowoczesne układy napędowe z jednym blatem z przodu są podobne jak w większych modelach San Quentina. Dają one rowerzyście same korzyści płynące z prostoty zmiany biegów i łatwego utrzymania dobrej linii łańcucha bez konieczności zastanawianie się na jakim biegu obecnie się jedzie. |
Additional information |
Kolor |
Black, Blue, Red
|
Rama |
Hi-Ten Steel Tubes, DT Gusset, American BB, Seat Stay U-Brake, 1-1/8" H/T, w/ Removable Rotor Tabs
|
Dźwignie hamulcowe |
Alloy U-type
|
Grips |
GT Super Soft Flanged 155mm Single Compound w/ GT Removable Plug
|
Hamulce |
Aluminum U-Brake w/ Soft Compound Pad
|
Kaseta |
9T 1pc. Driver
|
Kierownica |
GT Freestyle 2pc., Steel, 8.375"H x 28"W, 3° Up, 11° Back
|
Korba |
GT Power Series Cr-Mo 3pc., 170mm Arms, 19mm x 8T Cr-Mo Spindle, GT 25T Steel Chainwheel
|
Łańcuch |
KMC Z410
|
Siodło |
Railed
|
Mostek |
GT Top Load, 1-1/8", Cold Forged Cap, 32mm Rise, 40mm
|
Obręcze |
Alloy Single Wall, 36h
|
Opony |
Innova 20 x 2.2"Innova 20 x 2.3"
|
Pedały |
GT Low Profile FS Platform Design
|
Stery |
1-1/8" Threadless, Steel
|
Szprychy |
Stainless Steel, 14g
|
Sztyca |
Alloy, 25.4mm x 200mm
|
Widelec |
GT FS Design, Hi-Ten 2pc. Steerer & Tapered Legs, 31mm OffSet, 3/8" Axle Dropouts
|
| | | | | |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.